keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Ainakin tänään talvelta tuntui!

Kolasin  ensimmäisen kerran n. viikko sitten.
Eilen sain kävelyttää kolaa kaksi ja puoli tuntia,
oli satanut märkää lunta 7 cm.

Mikäs oli työnnellessä kolaa, kun icebug-kengät oli jalassa
ja hyvä kunto.

Pöytäkoneeni on trimmattavana ja olen päivityksissä avuton
läppärillä.
Kuviakaan ei onnistu lisäilemään.

Pieniä lapasia ja sukkia vein SPR:n toimistolle kuukausi sitten
17 paria, saivat turvapaikanhakijoiden pikkuisille jakaa.

Kirjoja olen lukenut, viimeisenä Mankell'n Kiinalainen.
Viimeisimmistä luetuista eniten olen pitänyt Italialaiset kengät kirjasta
sekä Linda Olsson Laulaisin sinulle lempeitä lauluja.
Niin mielelläni olisin kuullut Olssonin kertovan kirjastaan, mutta
sehän oli Oulussa, eikä lähempänä.

Tällä alueella on rahaa suunnattu urheiluun, on monenmoisia halleja,
"korkeampi" kulttuuri on jäänyt unohduksiin, harmi.

Kuntosalilla käyn 2-3 kertaa viikossa. Menen salille sellaiseen aikaan, että voin
ottaa minkä laitteen haluan, odottamatta vuoroa, se sopii minulle.

Pari joulukakkua olen paistanut ja jääkaapissa odottaa kahdella
versiolla piparitaikinat.
Huomenna ajattelin tehdä valkoisen piparin taikinan tekeytymään.

Joulukortit, hm, uskaltaisiko upota niiden tekoon, kohta on aika lähettää.

Jokohan huomisen lauhtuva sää vie kuurat ja madaltaa lumen?

Joulun odotusta!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Iloitsen kommentistasi!